CZK | EUR
K hravosti, lehkosti a živosti klasického horského kola totiž přidává podporu šlapání na hladké zdolávání výšlapů.
Vylepšená sada odpružení spolu s pečlivě vybranými komponenty zajišťují pohotové řazení a přesnou modulaci brzdné síly.
Spolu s lehkou karbonovou kostrou tak získáte hbité a tuhé kolo s patřičným tlumením vibrací při jízdě v náročných úsecích.
Fuel EXe 9.7 je hravé trailové kolo s trochou dopomoci při stoupáních, které se ale při sjezdech chová jako tradiční kolo.
Je osazeno špičkovou převodovkou TQ, má 150mm zdvih pro hladkou jízdu kamenitým terénem a pečlivě vybrané osazení s těmi nejlepšími komponenty tam, kde na tom nejvíc záleží.
Rám z karbonu OCLV pro horská kola s 360Wh baterií zcela skrytou v rámu a válečkovou harmonickou převodovkou TQ s chytrým nabíjecím portem, integrovaný LED displej a nenápadný ovladač na řídítkách.
Zdvih 150mm vidlice FOX Rhythm 36 se vzduchovým odpružením Float EVOL a tlumičem GRIP a 140mm zadní odpružení FOX Performance Float X.
Dále kola a pláště připravené na bezdušovou verzi a 12rychlostní řazení s pečlivě vybranými komponenty Shimano SLX a XT.
Proč si kolo oblíbíte?
Specifikace :
Rám | Karbon OCLV pro horská kola, vyjímatelná baterie, vnitřní vedení lanek, slitinový kolébkový spoj, 34,9mm sedlová trubka, úchyt na horní vodítko řetězu, 55mm řetězová linka, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, zdvih 140 mm. |
---|---|
Vidlice | Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 150 mm. |
Tlumič | Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 205 mm x 60 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 160 mm (575 mm od osy ke korunce) |
Přední kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
---|---|
Zadní kolo | Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
Plášť | Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Bontrager TLR |
Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,50 palce, Vidlice: Viz výrobce |
Baterie | TQ, 360 Wh. |
---|---|
Nabíječka | TQ, 4A nabíječka. |
Cyklopočítač | Displej TQ LED s konektivitou Bluetooth a ANT+. |
Motor | TQ-HPR50, 50 Nm, maximální trvalý jmenovitý výkon 250 W, špičkový výkon 300 W. |
Řazení | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
---|---|
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Klika | E*thirteen E*spec Plus, délka 165 mm. |
Rameno kliky | E*thirteen E*spec Plus, délka 170 mm. |
Převodník | E*thirteen E*spec, 32 zubů, slitinový převodník, 55mm řetězová linka |
Kazeta | Shimano SLX M7100, 10-51T, 12 rychlostí |
Řetěz | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Maximální rozměry převodníku | 1x: 34 zubů, min 30 zubů |
Sedlo | Bontrager Arvada, austenitové ližiny, šířka 138 mm. |
---|---|
*Sedlovka | Velikost: L, XL TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. |
Řídítka | Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On. |
Představec | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm. |
Brzda | Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120. |
*Brzdový rotor | Velikost: S, M, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. |
Velikost: S, M, L, XL Shimano RT66, 6 děr, 203 mm. |
|
Sada brzd | Čtyřpístové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Code R |
Rozměry kotouče | Maximální velikosti kotoučů - Rám: 203 mm, Vidlice: viz výrobce |
Hmotnost | M - 19.05 kg / 42 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.