Nový Tarmac je navržen tak, aby jel rychle, a není žádné "pokud", "kdyby" a "ale" - Tarmac představuje mnohem víc než jen aerodynamickou zdatnost. Díky lehkému rámu Rider-First Engineered ™ poskytuje nejlepší možné jízdní vlastnosti bez ohledu na velikost. Takže bez ohledu na to, co jste plánovali pro svůj nový Tarmac, je připraven vám pomoci dosáhnout vašich cílů - PR, KOM, nebo vítězství. Jedno kolo, které všem vládne.
- Zatímco aerodynamika byla pro vývoj Tarmacu a pro vývoj všech našich závodních kol prvořadá, stále jsme měli na sedadle spolujezdce hmotnost. Dříve „aero kola“ byla vždy ohrožena v hmotnosti - čím více aero kolo je, tím víve váží. S novým Tarmacem bylo naší filozofií designu udržet ji na nebo být pod váhovým limitem UCI, aniž by došlo k obětování aerodynamiky. A s pomocí knihovny FreeFoil Shape Library, nástrojů jako je izotopová analýza FEA a taky trochu toho inženýrského šarlatánství s nejlepšími inženýry v oboru, jsme to dodali.
- Při pokračování v hledání dokonalého závodního stroje jsme použili naši filozofii Rider-First Engineered ™, abychom zajistili, že nový Tarmac bude dosud nejvyváženější a nejlépe ovladatelný Tarmac - bez ohledu na jeho velikost. S armádou nejlepších světových testovacích jezdců z našich tří týmů World Tour - Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step a Bora-hansgrohe - jsme provedli změny v Tarmacu na základě tisíců kilometrů na silnici. Vyvážili jsme kvalitu jízdy mezi přední a zadní částí, takže i ty nejdelší dny v sedle budou i nadále pohodlné - to vše bez toho, abychom obětovali cokoli z legendárního ovládání Tarmacu a závodních ambicí.
- Nový Tarmac, který vychází z poznatků Venge, využívá jednoduchou integraci k vytvoření čistého a rychlého kokpitu, s nímž se lze snadno sžít. Vylepšili jsme vedení kabelů pro jakoukoli konfiguraci - mechanické řazení, tradiční představce, kulatá řídítka atd. - to vše při zachování aerodynamických atributů. Tyto stejné vlastnosti také usnadňují práci s novým Tarmacem a snadné je i cestování. Je to výhra pro všechny.
SPECIFIKACE
RÁM
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
VIDLICE
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
ŘÍDÍTKA
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
PŘEDSTAVEC
Tarmac integrated stem, 6-degree
OMOTÁVKA
Supacaz Super Sticky Kush
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails
SEDLOVKA
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
OBJÍMKA SEDLOVKY
Tarmac integrated wedge
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Rival, hydraulic disc
ZADNÍ BRZDA
SRAM Rival, hydraulic disc
ŘADÍCÍ PÁČKY
SRAM Rival eTap AXS
PŘEHAZOVAČKA
SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
PŘEHAZOVAČKA
SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
KAZETA
SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
STŘEDOVÉ SLOŽENÍ
SRAM Rival
PŘEVODNÍKY
48/35T
STŘED
SRAM DUB BSA 68
ŘETĚZ
SRAM Rival 12-speed
PŘEDNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
ZADNÍ KOLO
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
ZADNÍ PLÁŠŤ
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
DUŠE
Presta, 48mm valve