CZK | EUR
Kód zboží: 1039377
2 484,32 €
nebo na splátky
SKLADEM – Poslední kus
PŘIPRAVÍME / ODEŠLEME DO 2 DNŮ
S ohledem na aktuální vytížení mechaniků při přípravě kol může příprava / odeslání kola trvat 2 dny. Děkujeme za pochopení.
SPEED METAL: Díky D'Aluisio Smartweld se Chisel může pochlubit nejlehčí hliníkovou XC rámovou sadou ve své třídě. Každá vysoce manipulovaná rámová trubka se vyznačuje plynule se měnícími tloušťkami stěn a tvarováním, které poskytují tuhost tam, kde ji potřebujete - pro efektivitu - a hladkou jízdu tam, kde ji chcete - pro pohodlí a optimální ovládání.
BEZKONKURENČNÍ SCHOPNOSTI: Díky 110 mm vyladěnému odpružení Ride Dynamics lze vysoce výkonný rodokmen Chisel vysledovat přímo k Epic 8, našemu závodnímu stroji Světového poháru. DNA z pokročilé kinematiky odpružení Epic 8, vyladěné odpružení Ride Dynamics a progresivní geometrie vybroušené na technických tratích Světového poháru, to vše lze nalézt v Chiselu a díky čemuž je více než schopný zvládnout různorodý terén s jistotou a rychlostí.
NEUVĚŘITELNÁ EFEKTIVITA: Chisel je nejúčinnější šlapací kolo ve své třídě díky využití geometrie a kinematiky, které byly součástí naší platformy Epic 8 pro závody Světového poháru. Strmá sedlová trubka umístí jezdce do optimální polohy šlapání. Vyladěný anti-squat snižuje pohupování při šlapání. Dejte to dohromady a Chisel převede každý watt aplikovaný na pedály do maximálního pohybu vpřed.
HLADŠÍ JE RYCHLEJŠÍ: Zkonstruovali jsme zadní část s pružnou vzpěrou pro nejlepší výkon odpružení ve své třídě a zároveň eliminovali nadbytečnou hmotnost a údržbu spojenou s čepy vyžadovanými v tradičním designu. Rozsáhlé terénní a laboratorní testy, které jsou běžnější na karbonových kolech, dokazují, že Chisel dosáhl nemožného – účinnosti, kontroly a nízké hmotnosti konstrukce pružné vzpěry v pokročilé slitině.
HYDROFORMOVANÁ SLITINA: Chisel šetří materiál a hmotnost navíc díky jednodílné hydroformované sedlové trubce, která integruje čep sedlové trubky, hlavní čep a skořepinu středu. Na tradičnějším kole je sedlová trubka obvykle jen "trubka" s čepy a navařenými skořepinami středu.
RÁM
Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, Hydroformed tubes, Progressive XC Geometry, 110mm travel, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm spacing, 30.9mm Dropper post compatible
OBJÍMKA
Specialized Alloy, 34.9mm
ZADNÍ TLUMIČ
X-Fusion PRO-02, 190x40mm, Ride Dynamics Tuned, Rebound adjust, Compression Adjust
VIDLICE
Rockshox Recon Silver RL, 120mm travel, Motion Control damper, 42mm offset, Maxle Stealth, 15x110 thru-axle
SEDLO
Body Geometry Power Sport, steel rails, 143/155mm
ŘÍDÍTKA
Specialized Alloy, 20mm rise, 31.8mm, 760mm wide
PŘEDSTAVEC
Specialized, 3D-forged alloy, 4-bolt, 7-degree rise
GRIPY
Specialized Trail Grips
SEDLOVKA
TranzX Dropper Seatpost, 30.9mm, XS-SM: 100mm, M: 125mm, L-XL: 150mm
PŘEDNÍ BRZDA
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 180mm rotor
ZADNÍ BRZDA
SRAM Level T hydraulic disc, 2-Piston Caliper, 160mm rotor
ŘAZENÍ
SRAM SX Eagle, trigger, 12-speed
PŘEHAZOVAČKA
SRAM NX Eagle, 12-speed
KAZETA
SRAM PG-1210 Eagle 11-50t
ŘETĚZ
SRAM SX Eagle, 12-speed
KLIKY
SRAM SX Eagle, Powerspline, 32t chainring, 165/170/175mm
PŘEVODNÍKY
32t
STŘED
SRAM Powerspline BSA
RÁFKY
Specialized Alloy, Tubeless ready, 27mm inner width, disc, 28h
PŘEDNÍ NÁBOJ
Specialized alloy front hub, disc, sealed cardridge bearings, 6-bolt, 15x110mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ
Specialized alloy, disc, sealed cartridge bearings, 6-bolt, 12x148mm thru-axle, 28h
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Specialized Ground Control, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
ZADNÍ PLÁŠŤ
Specialized Fast Trak, Control Casing, T5 Compound, 29x2.35
DUŠE
Standard 40mm PV 29x1.75-2.4
VÝPLET
Stainless, 14g
Hmotnost
13.87kg (30 lb, 9.2 oz)
XS | S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 170mm | 170mm | 175mm | 175mm |
Šířka řídítek | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm | 760mm |
Délka představce | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm | 60mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 357mm | 412mm | 412mm | 459mm | 459mm |
Head Tube Angle (high) | 67° | 67° | 67° | 67° | 67° |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 602.3mm | 593mm | 606mm | 620mm | 629mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 682mm | 706mm | 742mm | 773mm | 802mm |
Dosah | 390mm | 415mm | 445mm | 470mm | 495mm |
Délka řetězové vzpěry | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm | 437mm |
Délka hlavové trubky | 95mm | 95mm | 110mm | 125mm | 135mm |
Head Tube Angle (low) | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° | 66.5° |
Rozvor | 1115mm | 1141mm | 1177mm | 1208mm | 1237mm |
Výška rámu v rozkroku | 756mm | 777mm | 777mm | 787mm | 790mm |
BB Height (low) | 326mm | 336mm | 336mm | 336mm | 336mm |
Délka sedlové trubky | 375mm | 392mm | 410mm | 450mm | 500mm |
BB Height (high) | 332mm | 342mm | 342mm | 342mm | 342mm |
Úhel sedlové trubky | 75.5° | 75.5° | 75.5° | 75.5° | 75.5° |
BB Drop (low) | 46mm | 36mm | 36mm | 36mm | 36mm |
Délka horní trubky, horizontální | 527mm | 565mm | 602mm | 634mm | 664mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm | 113mm |
Délka celé vidlice | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm | 530mm |