CZK | EUR
Kód zboží: 1039314
4 309,61 €
nebo na splátky
SKLADEM – Poslední kus
PŘIPRAVÍME / ODEŠLEME DO 2 DNŮ
S ohledem na aktuální vytížení mechaniků při přípravě kol může příprava / odeslání kola trvat 2 dny. Děkujeme za pochopení.
PŘELOMOVÉ SCHOPNOSTI: Technologie tlumičů GENIE kombinuje hbitou, hravou jízdu s bezedným DH pocitem.
JEDINEČNÁ KONTROLA: Měřitelně lepší trakce než u "kola roku" Stumpjumper EVO.
NEPŘEKONATELNÁ PERSONALIZACE: Šest možností nastavení geometrie, smíšená kola nebo 29", laditelná křivka pružení a další.
GENIE-Jízda na létacím koberci: Největší inovací na kole Stumpjumper 15 Alloy je GENIE. Tato patentovaná technologie vzduchové pružiny, kterou jsme vynalezli, plní tři přání každého trailového jezdce: pocit a kontrolu nad jízdou jako vinutá pružina, lepší prevenci dorazu než standardní vzduchová pružina a laditelnou "platformu" pro hravý pocit.
GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu nad jízdou v "zóně nárazů", s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se zabránilo dorazu. Skutečně se jedná o to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného vyladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy.
JAKÁ NEROVNOST?: Díky o 16,3 % lepšímu zvládání rázové síly než u tradičních vzduchových tlumičů GENIE jezdí Stumpjumper 15 Alloy jako kolo s větším zdvihem. Například model Stumpjumper 15 Alloy (se zdvihem zadního kola 145 mm) a náš model Enduro (se zdvihem 170 mm) využívají k pohlcení rázové síly 1080 N zdvih 101 mm.
SPOUSTA TRAKCE: Rozsáhlé testování v terénu prokázalo, že Stumpjumper 15 Alloy s technologií GENIE poskytuje o 57 % lepší trakci než standardní tlumiče se vzduchovým odpružením, protože technologie GENIE poskytuje výkon podobný vinuté pružině, který udržuje kolo v kontaktu se zemí větší procento času než typická vzduchová pružina.
SBOHEM DORAZY: O 39 % méně dorazů než u standardní vzduchové pružiny. Při velkých nárazech těžíte ze stoupající křivky pružení v posledních 30 % zdvihu GENIE. Díky této dvoustupňové, výrazně stoupající křivce snižuje GENIE četnost a závažnost dorazů.
ZDOKONALENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebuješ, hbitost v úzkých úsecích a živé a efektivní stoupání. Velkorysý kokpit tě dokonale usadí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, položený úhel hlavové trubky a optimalizovaný posun vidlice zajišťují stabilitu v terénu.
JÍZDA PO TVÉM: Model Stumpjumper 15 Alloy bezproblémově integruje referenční nastavení geo, což z něj dělá nejpřizpůsobivější trailové kolo vůbec. Šest různých nastavení geometrie ti umožní vyladit výkon pro jakýkoli styl a terén. Hlavový úhel a výšku středu lze jemně vyladit pro stabilitu nebo průchodnost.
VÝBĚR KOL: Díky našim dodatečně dodávaným vahadlům si můžeš vybrat mezi velkými koly vpředu a vzadu, nebo si to namíchat s 27,5" zadním kolem pro citlivější a hravější jízdu. Bez ohledu na to, co si vybereš, geometrie zůstane zachována.
VEZMI SI VŠECHNO: SWAT na kole Stumpjumper 15 Alloy zvyšuje úložný prostor na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynuleji fungující, povětrnostním vlivům nejodolnější systém zapuštěné montáže vůbec.
VÍCE ODVAHY NEŽ TY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena tou nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro prvního majitele bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o tebe staráme.
RÁM
M5 Alloy chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
ZADNÍ TLUMIČ
FOX FLOAT Performance with Specialized GENIE Shock Tech, Ride Dynamics Trail Tune, 2-position lever w/ LSR adjustment, S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
VIDLICE
FOX FLOAT 36 Rhythm, GRIP damper, two position Sweep adjustment, 15x110mm QR axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
SWAT
SWAT internal downtube storage
OBJÍMKA
Alloy, 38.6mm
PŘEDNÍ BRZDA
TRP Trail EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
ZADNÍ BRZDA
TRP Trail EVO, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 203mm
ŘAZENÍ
Shimano SLX, M7100, 12spd
PŘEHAZOVAČKA
Shimano SLX, M7100, SGS, 12-speed
KAZETA
Shimano SLX, CS-M7100, 12-speed, 10-51t
ŘETĚZ
Shimano SLX, M7100, 12-speed
KLIKY
Shimano SLX, M7120, 32T ring, 55mm chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
STŘED
Shimano, BB-MT801, Threaded
RÁFKY
Specialized, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29
PŘEDNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
ZADNÍ NÁBOJ
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
VÝPLET
DT Swiss Industry
PŘEDNÍ PLÁŠŤ
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
ZADNÍ PLÁŠŤ
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
DUŠE
Standard, Presta valve
PŘEDSTAVEC
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
ŘÍDÍTKA
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
GRIPY
Specialized Trail Grips
SEDLO
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
SEDLOVKA
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 190mm
Hmotnost
16.17 kg (35 lb, 10.4 oz)
S1 | S2 | S3 | S4 | S5 | S6 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Délka klik | 165mm | 165mm | 165mm | 170mm | 170mm | 170mm |
Šířka řídítek | 780mm | 780mm | 800mm | 800mm | 800mm | 800mm |
Délka představce | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm | 40mm |
Šířka sedla | 155mm | 155mm | 143mm | 143mm | 143mm | 143mm |
Délka sedlovky | 125mm | 150mm | 170mm | 190mm | 190mm | 190mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) | 608mm | 618mm | 627mm | 640mm | 654mm | 667mm |
Dosah | 400mm | 425mm | 450mm | 475mm | 500mm | 530mm |
Headtube Length | 95mm | 100mm | 110mm | 125mm | 140mm | 155mm |
Headtube Angle | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° | 64.5° |
Výška středového složení | 334mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm | 337mm |
BB Drop | 41mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm | 38mm |
Stopa kola (27,5 střed) | 129mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm | 130mm |
Délka vidlice (celá) | 551mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm | 561mm |
Vyosení vidlice (offset) | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm | 44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení | 720mm | 751mm | 780mm | 812mm | 843mm | 879mm |
Délka řetězové vzpěry | 430mm | 432mm | 435mm | 435mm | 445mm | 445mm |
Rozvor | 1149mm | 1181mm | 1213mm | 1244mm | 1285mm | 1322mm |
Top-tube Length (horizontal) | 541mm | 573mm | 595mm | 624mm | 647mm | 677mm |
Výška rámu v rozkroku | 738mm | 751mm | 745mm | 745mm | 745mm | 751mm |
Délka sedlové trubky | 385mm | 385mm | 405mm | 425mm | 445mm | 465mm |
Úhel sedlové trubky | 78° | 77° | 77° | 76.5° | 76.5° | 76.5° |
Saddle Height for Effective ST Angle | 645mm | 690mm | 735mm | 780mm | 825mm | 870mm |
Max Seatpost Insertion | 245mm | 245mm | 255mm | 255mm | 285mm | 285mm |
Min Seatpost Insertion | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm | 80mm |