CZK | EUR
Lehoučký rám SLR z karbonu HM OCLV pro horská kola s moderní XC geometrií.
110mm přední odpružení díky vidlici RockShox SID s pružinou DebonAir a tlumičem Rush RL a zadní 80mm odpružení IsoStrut tlumiče RockShox SIDLuxe, vše se vzdáleným zamykáním.
Zcela bezdrátová 12rychlostní elektronická převodovka SRAM GX AXS, karbonová kola Bontrager Kovee Elite 30, kombinace řídítek a představce Bontrager RSL z karbonu, teleskopická sedlovka Bontrager Line a čtyřpístkové hydraulické kotoučové brzdy SRAM Level Bronze.
Proč si kolo oblíbíte ?
Specifikace :
Rámová sada | SLR, karbon OCLV pro horská kola, IsoStrut, UDH, zdvih 80 mm. |
---|---|
Vidlice | RockShox SID, pružina DebonAir, tlumení Rush RL, vzdálené zamykání, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, Maxle Stealth 15 mm, zdvih 110 mm. |
Tlumič | Trek IsoStrut, RockShox SIDLuxe, vzdálené tlumení s 2 polohami. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 120 mm (533 mm od osy ke korunce) |
Přední kolo | Bontrager Kovee Elite 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
---|---|
Zadní kolo | Bontrager Kovee Elite 30, karbon OCLV pro horská kola, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Plášť | Pirelli Scorpion XC RC, možnost použití bezdušových plášťů, Team Edition Pro Wall, aramidová patka, 120 tpi, 29 x 2,40 palce |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Páska do ráfku | Bontrager TLR |
Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,4 palce, vidlice: viz výrobce. |
Baterie | SRAM eTap, sada baterie (s nabíječkou). |
---|
Řazení | SRAM AXS POD |
---|---|
Přehazovačka | SRAM GX Eagle AXS, T-Type |
*Klika | Velikost: S, M SRAM GX Eagle, DUB, T-Type, 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm. |
Velikost: ML, L, XL SRAM GX Eagle, DUB, T-Type, 34 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 175 mm. |
|
Středové složení | SRAM DUB, 92 mm, PressFit. |
Kazeta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12 rychlostí. |
Řetěz | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 rychlostí. |
Maximální rozměry převodníku | 1x: 38 zubů, min 30 zubů |
Sedlo | Bontrager Verse Elite, austenitové ližiny, šířka 145 mm. |
---|---|
*Sedlovka | Velikost: S Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 100 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 310 mm. |
Velikost: M, ML, L Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 150 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 410 mm. |
|
Velikost: XL Teleskopická sedlovka Bontrager Line, zdvih 170 mm, MaxFlow, vnitřní vedení, 31,6 mm, délka 450 mm. |
|
*Integrovaná řídítka/představec | Velikost: S, M, ML Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, délka 70 mm. |
Velikost: L Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, délka 80 mm. |
|
Velikost: XL Integrovaná řídítka/představec Bontrager RSL, karbon OCLV, prohnutí řídítek 0 mm, šířka 750 mm, -13stupňový sklon představce, délka 90 mm. |
|
Hlavové složení | FSA IS-2, 1-1/8 palce nahoře, 1,5 palce dole. |
*Brzda | Velikost: S, M, ML, L, XL SRAM Level Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové. |
Velikost: S, M, ML, L, XL SRAM Level Bronze, 4pístkové hydraulické kotoučové |
|
*Brzdový rotor | Velikost: S, M, ML, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 160 mm. |
Velikost: S, M, ML, L, XL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm. |
|
Rozměry kotouče | Maximální velikosti kotoučů - Rám: 160 mm, Vidlice: viz výrobce |
Nářadí | Přepínací páčka Bontrager, s nářadím. |
---|
Hmotnost | M - 11.36 kg / 25.05 lbs (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.