CZK | EUR
Kód zboží: 1039762
98 490 Kč ?
68 990 Kč
nebo na splátky
SKLADEM – Poslední kus
PŘIPRAVÍME / ODEŠLEME DO 2 DNŮ
S ohledem na aktuální vytížení mechaniků při přípravě kol může příprava / odeslání kola trvat 2 dny. Děkujeme za pochopení.
Má odolný slitinový rám a vylepšený pohon Shimano XT pro hladké a přesné řazení.
150mm vidlice FOX Rhythm si snadno poradí s kameny i kořeny. Tlumič FOX Float X zaručuje ovladatelnost.
Nový úložný prostor v rámu a nastavitelná geometrie poskytují stejné výhody jako karbonový model, ale za nižší cenu.
Lehký a tuhý slitinový rám se 150mm vidlicí FOX Rhythm, vzduchová pružina Float EVOL, tlumení GRIP pro vyhlazení drobných nerovností a zadní tlumič FOX Performance Float X.
12rychlostní pohon Shimano XT pro svižné řazení a kola Bontrager umožňující použití bezdušových plášťů.
Nová nastavitelná geometrie umožňuje kolo doladit podle vlastních představ.
Proč si kolo oblíbíte ?
Specifikace :
Rám | Hliník Alpha Platinum, vnitřní úložný prostor, nastavitelné hlavové složení, nastavitelná geometrie Mino Link, nastavitelná progrese tlumení, vnitřní vedení lanek, magnéziový kolébkový spoj, sedlová trubka 34,9 mm, ISCG 05, 55mm řetězová linka, BSA 73, chránič spodní rámové trubky, chránič horní části rámové trubky, ABP, UDH, Boost148, 140mm zdvih |
---|---|
*Vidlice | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 150 mm. |
Tlumič | Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 185 mm x 55 mm. |
Maximální kompatibilní zdvih vidlice | 160 mm |
*Přední kolo | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, 6 děr, Boost110, 15mm pevná osa, 29 palců |
---|---|
*Zadní kolo | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line Comp 30, možnost použití bezdušových plášťů, Rapid Drive 108, 6 děr, Boost148, 12mm pevná osa, 29 palců |
Zadní rychloupínák | Pevná osa Bontrager Switch, odstranitelná páčka. |
*Plášť | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce. |
Díl pláště | Těsnicí tmel Bontrager TLR, 6 oz. |
Maximální velikost pláště | Rám: 29 x 2,50" palce |
Řazení | Shimano XT M8100, 12 rychlostí. |
---|---|
Přehazovačka | Shimano XT M8100, dlouhé ramínko. |
Klika | Shimano Deore M6120, převodník 30 zubů, řetězová linka 55 mm, délka 170 mm. |
Středové složení | BSA Shimano BB-MT501 BSA. |
Řetěz | Shimano SLX M7100, 12 rychlostí |
Maximální rozměry převodníku | 1x: 34 zubů, ovál - 32 zubů, min: 28 zubů |
Sedlo | Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm. |
---|---|
*Sedlovka | Velikost: M , ML TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. |
Velikost: L , XL , XXL TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. |
|
*Řídítka | Velikost: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm. |
Gripy | Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On. |
*Představec | Velikost: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm. |
*Brzda | Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL SRAM DB 8, 4pístkové hydraulické kotoučové. |
Velikost: S , M , ML , L , XL , XXL SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc |
|
*Brzdový rotor | Velikost: S, M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 180 mm. |
Velikost: S, M , ML , L , XL , XXL SRAM CenterLine, 6 děr, zaoblené hrany, 200 mm. |
|
Rozměry kotouče | Maximální velikosti kotoučů - Rám: 203 mm, Vidlice: viz výrobce |
Hmotnost | M – 15,65 kg (s těsnicím tmelem TLR, bez duší) |
---|---|
Hmotnostní limit | Kolo má maximální celkový hmotnostní limit 136 kg (kombinovaná hmotnost kola, jezdce a nákladu). |
Vyhrazujeme si právo kdykoli a bez předchozího upozornění provádět změny v informacích o produktech obsažených na této stránce a týkajících se vybavení, specifikací, modelů, barev i cen. Vzhledem k problémům v dodavatelském řetězci mohou být kompatibilní díly kdykoli nahrazeny bez předchozího upozornění.
Udávaná hmotnost kola a rámu vychází z údajů naměřených u lakovaných rámů z předvýrobní fáze. Hmotnost finálních výrobků se může lišit.